Einde reis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Roos Schilleman - WaarBenJij.nu Einde reis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Roos Schilleman - WaarBenJij.nu

Einde reis

Door: Roos /Zus

Blijf op de hoogte en volg Roos

06 Maart 2014 | Nederland, Rotterdam

Lieve allemaal

Helaas hebben we door geen verbinding of wifi punten ons verslag niet kunnen maken zoals we hadden gewild .

Jammer jammer ,zo hebben we ook weinig contact kunnen maken met de thuisblijvers.Helaas maar het is niet anders

We hebben een geweldige reis gemaakt en er volop van genoten

Ik (zus) Roos heb dingen gedaan en gezien die ik van mijn leven niet had gedaan of gezien als ik Wim en Jet niet bij me had gehad .
Touwbruggen gelopen, rivieren overgestoken ,in het donker naar dieren gekeken/gezocht ,geslapen in een tent !!!!
Bergen beklommen,helaas de touwladders niet gehaald (sorry Wim )

Kortom het was geweldig, ik ga zeker heel, heel hard sparen om er nog een keer heen te kunnen.

Een keer Zuid Afrika ,en je bent voorgoed verliefd op het land .

Wim en Jet bedankt voor al het moois dat ik gezien heb
En Jet gewoon je eigen kop gebruiken !!!

Liefs Zus ( Roos)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Actief sinds 16 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1098
Totaal aantal bezoekers 2831

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 05 Maart 2014

Vakantie naar Zuid Afrika met Wim en Henriette

Landen bezocht: